[COLOR="DarkSlateBlue"]İşin esası şuan 32. mesaj olmuş.. Bu sorunda, jumperları değiştirdiğiniz zaman donanımınızda bir sorun yoksa sorunsuz çalışması gerekiyor. Eğer hala çalışmıyorsa üretici firma ile görüşün. Sorununuzu üretici firmaya anlattığınız zaman cevap alamama gibi bir durum olmayacaktır. Ben hiç bir zaman cevap alamama gibi bir durumla karşılaşmadım. Ayrıca size, tarafımızdan sunulan çözüm yollarını denediniz mi? Denediğinize dair mesaj atmamışsınız. Her adımı yaptığınız halde ürün hala sorunlu ise donanımınızda sorunlu parça/parçalar vardır. Üretici firmadan da çözüm alamazsanız, iyi bir teknik servise götürerek destek alın.
Kolay gelsin. [/COLOR]
Kolay gelsin. [/COLOR]
![[Resim: reputation_pos.gif]](http://www.donanimmerkezi.com/images/reputation/reputation_pos.gif)
![[Resim: report.gif]](http://www.donanimmerkezi.com/images/buttons/report.gif)