Bu forum çerez kullanır
Bu forum, kayıtlıysanız oturum açma bilgilerinizi ve değilseniz son ziyaretinizi saklamak için tanımlama bilgilerini kullanır. Çerezler, bilgisayarınızda depolanan küçük metin dokümanlardır; Bu forum tarafından oluşturulan çerezler yalnızca bu web sitesinde kullanılabilir ve güvenlik riski oluşturmaz. Bu forumdaki tanımlama bilgileri ayrıca okuduğunuz belirli konuları ve bunları en son ne zaman okuduğunuzu da izler. Lütfen bu çerezleri kabul edip etmediğinizi onaylayın.

Bu sorunun tekrar sorulmasını önlemek için, seçeneğinize bakılmaksızın tarayıcınızda bir çerez saklanacaktır. Altbilgideki bağlantıyı kullanarak istediğiniz zaman çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
windows 7 bat programlama sorunu ..??
#1
[Resim: 2ue2umE.jpg]arkadaşlar merhaba sitede daha yeniyim ama bir konuda yardımınıza ihtiyacım var ..


şimdi dolphin emulatörüm ile açacağım wii formatını destekleyen bir oyun var ve ben dolphin den tıklayıp aç diyene kadar ..bat dosyasıyla o dosyayı wii emulatörü dolphin in açmasını sağlayabilir miyim ..



bunun için bat komutları nasıl yapılır bilenler yazsın lütfen ..oyunun tıkla çalıştır olmasını sağlamak için böyle bir yönteme başvurmak istedim umarım yardımcı olursunuz..saygılar..
Bul
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  DELPHİ ListBox Sorunu.. YARDIM EDERMİSİNİZ ARKADAÞLAR LÜTFEN nilebr 1 4,283 02-09-2012, 14:14
Son Yorum: sheone
  HANGİ PROGRAMLAMA DİLİNİ SEÇMELİSİNİZ KLAVUZU Hazırladık. asumanorhun 2 3,299 05-07-2010, 12:02
Son Yorum: AKsedaT
  Hangi Programlama Dilini Seçmelisiniz Klavuzu asumanorhun 0 3,192 16-04-2010, 14:55
Son Yorum: asumanorhun
  C ++ Programlama Türkçe Görsel Eğitim Videoları evakartal 3 4,656 22-01-2010, 13:47
Son Yorum: WPN
  VB6'da kayıt sorunu :( x3uqm4 2 3,868 29-04-2009, 22:28
Son Yorum: x3uqm4
  regedit'e reg yazdırma sorunu hardware22 1 3,576 23-04-2009, 10:00
Son Yorum: x3uqm4
  wista da windows bileşenlerini bulamyorum ayaz 2 2,554 26-03-2008, 17:42
Son Yorum: ayaz
  Windows Office Access Wista 0 2,656 16-03-2007, 21:06
Son Yorum: Wista
  koxp 1472 (dc sorunu kaldırılmıştır) nolimit44 0 2,770 28-02-2007, 14:09
Son Yorum: nolimit44
  Delphi ile Windows hesap makinasını kullanmak sariye 0 2,869 21-11-2006, 15:35
Son Yorum: sariye

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: