Bu forum çerez kullanır
Bu forum, kayıtlıysanız oturum açma bilgilerinizi ve değilseniz son ziyaretinizi saklamak için tanımlama bilgilerini kullanır. Çerezler, bilgisayarınızda depolanan küçük metin dokümanlardır; Bu forum tarafından oluşturulan çerezler yalnızca bu web sitesinde kullanılabilir ve güvenlik riski oluşturmaz. Bu forumdaki tanımlama bilgileri ayrıca okuduğunuz belirli konuları ve bunları en son ne zaman okuduğunuzu da izler. Lütfen bu çerezleri kabul edip etmediğinizi onaylayın.

Bu sorunun tekrar sorulmasını önlemek için, seçeneğinize bakılmaksızın tarayıcınızda bir çerez saklanacaktır. Altbilgideki bağlantıyı kullanarak istediğiniz zaman çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
g mail.
#1
slm öncelikle böyle bişey yaptığınız için teşekkür ediyorum
banada gönderirseniz çok sevinirim ....
Bul
#2
Talebinizi ve mail'iniziBuraya yazınız.
Sizi rahatsız eden konuşma, küfür veya forum kurallarına aykırı olan mesajları, avatar'ın altında bulunan  [Resim: report.gif] butonuna basarak bizleri bilgilendirebilirsiniz.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Temp Mail ile ilgili bir soru dvrzener 0 1,206 23-08-2022, 21:26
Son Yorum: dvrzener
  g mail kulanını resimli anlatım 99kemal99 2 5,314 05-02-2019, 21:56
Son Yorum: Gokhan66
  g-mail umit 1 4,375 10-01-2007, 19:39
Son Yorum: Crowbar
  g-mail umit 1 3,985 10-01-2007, 19:36
Son Yorum: Crowbar
  g-mail oya 2 7,652 04-01-2007, 01:10
Son Yorum: csniper
  g mail :( yorgun_prens_ 0 4,007 27-11-2006, 13:10
Son Yorum: yorgun_prens_
  g mail berker 1 3,554 02-03-2006, 14:39
Son Yorum: C@GL@R
  g mail vuqar 1 3,531 28-02-2006, 20:52
Son Yorum: C@GL@R
  g mail adresı ıstıyorum lutfen yardım cı olun yuksel 2 9,191 10-02-2006, 22:37
Son Yorum: C@GL@R
  bana da bi gm mail lütfen XDMERT 0 2,894 07-02-2006, 20:24
Son Yorum: XDMERT

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi