Bu forum çerez kullanır
Bu forum, kayıtlıysanız oturum açma bilgilerinizi ve değilseniz son ziyaretinizi saklamak için tanımlama bilgilerini kullanır. Çerezler, bilgisayarınızda depolanan küçük metin dokümanlardır; Bu forum tarafından oluşturulan çerezler yalnızca bu web sitesinde kullanılabilir ve güvenlik riski oluşturmaz. Bu forumdaki tanımlama bilgileri ayrıca okuduğunuz belirli konuları ve bunları en son ne zaman okuduğunuzu da izler. Lütfen bu çerezleri kabul edip etmediğinizi onaylayın.

Bu sorunun tekrar sorulmasını önlemek için, seçeneğinize bakılmaksızın tarayıcınızda bir çerez saklanacaktır. Altbilgideki bağlantıyı kullanarak istediğiniz zaman çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Microsoft Live Messenger 8 Tam Sürüm +msn plus
#25
Plus! eklentisini indirdiğin zaman çoklu oturum açabilirsin.
Cevapla
#26
arkadaşım yanlız bu plus çalışmıo
Bul
Cevapla
#27
Hayır çalışıyor ben kullanıyorum.
Bul
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  messenger Solucan 5 7,764 10-11-2012, 18:26
Son Yorum: admin
  msn discover live engelleniyor neden ? Reliable_Black_Angel 3 3,704 09-02-2010, 20:09
Son Yorum: Solucan
  msn messenger 9 türkçe admin 5 23,533 21-04-2009, 11:52
Son Yorum: x3uqm4
  msn messenger 9 çoklu oturum açma msncini 4 6,054 12-01-2009, 18:00
Son Yorum: romasson
  Msn discovery live instan 1 37,375 07-02-2008, 12:00
Son Yorum: agg1401
  MSN MESSENGER 7.0 TÜRKÇE FULL SÜRÜM dIsAstEr 11 7,912 16-12-2007, 21:47
Son Yorum: KaRa_KRaL
  MsgPluslive Msn Messenger için güzel bir eklenti emperorHuM@N_BeÝnG 0 4,643 18-08-2007, 15:54
Son Yorum: emperorHuM@N_BeÝnG
  Messeger Plus! Live kozturk001 0 2,894 06-02-2007, 07:17
Son Yorum: kozturk001
  Vista Live Messenger BETA yanlizlikzor_35 3 3,433 31-01-2007, 23:51
Son Yorum: kozturk001
  Türk Yapımı Messenger DENEDİNİZ Mİ ? Chatfox 9 3,890 27-12-2006, 11:13
Son Yorum: thebilal

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi